X-MAS

Japp, så var det gjort, överlevde julen!
Undrar varför man stressar så för EN dag!
All denna mat och alla julklappsinköp..stress..
Men, vi hade en jättefin och lugn julafton hos mamma, så skönt att bara få koppla av och se barnen njuta.
Dom blev jätteglada för sina julklappar, och JAG blev jätteglad för deras nya guitar hero, till Wii'et dom fick:)
Är ju nästan farligt, man fastnar ju där och bara MÅSTE klara av det..hihi, som barn på nytt:)
Min nya kvällsunderhållning..

Juldagen blev inte som planerat riktigt, men slutade över förväntan, kära bror min var barnvakt och jag var ute och härjade med en god vän, och shit va kul vi hade, länge sedan jag skrattade så mycket :) Thanks, even with a syndrome you're great ;)

Hoppas alla har haft en kanon jul, och snart är det ett nytt år oxå..wow, tiden bara flyger!


Önskar alla mina goa vänner en GOD FORTSÄTTNING och GOTT NYTT ÅR!!!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Ha ett riktigt Gott Nytt år och må det bli ett riktigt tur-år, kram

2008-12-28 @ 00:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0