Sol..underbara sol!

Tänkte bli mer miljömedveten och sluta kluddra en massa texter på papper osv och istället skriva av mig här.
Jag har liksom aldrig gjort detta innan, så ni vana bloggare som läser detta skakar säkert på huvudet åt mig..

Idag har varit en ganska jobbig dag, på insidan av mig..men försökt att inte tänka så mycket på det utan kört på som vanligt här hemma, satte på den där masken istället, den där masken som är så bra att ha när allt ska vara perfekt på utsidan, fast man gråter inombords.

Kan ju verkligen inte klaga på vädret iaf, har varit ute och myst med barnen på gården idag, stora barnen spelade bandy och minstingen gungade, gungade lite till..och sen gjorde vi sandkakor.

I morgon fyller världens goaste tjej år, nämligen min söta Ida, hon blir 9 år!!!
Så då blir det lite kalasande här hemma, ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0