Tänkte bara skriva några rader..

Nu har det ju gått ett tag, så tänkte mest uppdatera lite..fast ganske svårt att tänka på vad som har hänt, när allt man kan tänka på är vad som händer imorgon!!!
Jag och min underbara friend Mia åker iväg till TUNISIEN..det känns bara helskumt och underbart och pirrigt..jag ska va utan barnen en hel VECKA...har aldrig hänt innan.
Ska bli SÅ skönt att bara få tänka på sig själv..göra som man vill..slippa kolla barn vid stranden, bara ligga och njuta...yes yes..kan det bli bättre! Kommer självklart sakna barnen nåt grymt..men behöver det här..
För att öva inför resan så testade jag nåt intressant igår..jag rökte vattenpipa..det kändes en aning flummigt..men kul, tack MR. H för det ;)
Näpp, nu ska jag packa!!!
Ha det bäst..eller nä..det kan ni kanske inte, för det ska Mia och jag ha:)

image7


Kommentarer
Postat av: Moa*

Vad härligt att åka iväg och få lite egentid! Hoppas du får en
fin semester. Njuuuut :)

2008-05-29 @ 20:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0