Till Steve

Skrev lite igår natt..kunde inte sova för det hade hänt så mkt konstigheter under dagen..så låg jag och funderade, fattade pennan och bara skrev av mig..det brukar vara bra har jag hört;)
Här kommer texten :

Frustrationen finns där

brinner som eld i mitt hjärta

aldrig någonsin känt sån smärta

Behöver hjälp men ingen som hör

kan inte andas känns som jag dör

Utan dig vill jag inte leva

inte finnas till, orkar inte treva

Mitt hjärta för dig kommer alltid att brinna

en obeskrivlig kärlek, kommer aldrig försvinna

Min vän min solstråle mitt älskade ALLT

du försvann och plötsligt blev allt kallt

Svart som mörkaste natten

letat efter dig överallt

Hos Gud du nu vilar i frid och ro

Bara jag på jorden som inte kan sluta tro

Tro på att en gång jag dig ska finna

Hålla om dig och låta kärleken vinna


Kommentarer
Postat av: Mia

:-( Så vackert min vän...en dag skall ni mötas!

KRAM

2008-05-08 @ 11:52:27
URL: http://grancanariamaria.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0