Torsdagsmorgon-KATASTROF

I tordags gjorde jag verkligen skäl för mitt "bloggnamn"

Vi vaknade sådär kl 07.45 och barnen ska gå iväg till skolan vid 8, himla bra!
Så stress stress...i med frullen, KAFFE KAFFE KAFFE ,mamman i duschen, på med kläderna, kikade i kalendern..och där såg jag att Will skulle vara hos tandläkaren kl 8.40!!!
Panik..ringde till dagis och sa att han skulle komma senare, skickade iväg Ida o Daniel till skolan, Will och jag susade iväg på cykeln i 110 km/h..mamman genomsvett..in till folktandvården, där dom konstaterade att jag skulle vara där dagen därpå med William, alltså fredag istället för torsdag!

Snälla tanten i luckan såg nog att jag inte såg så road ut, så hon sa att en annan tandläkare kunde titta på William's tänder idag istället..JA TACK sa jag..hemskt gärna!
Väl inne hos tandläkaren VÄGRADE Will att gapa, välkommen tillbaka om 6 månader sa "the dentist"..så det var bara att se glad ut och cykla hem igen..lämnade Will på dagis, där fick jag reda på att jag missat ett möte med dagisfröken i onsdags..vilket jag bara totalt GLÖMT..undrar om det är nåt allvarligt fel på mig..

Så här kan alltså mina dagar se ut ibland..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0