Välkommen..och..hur gör man nu då?

Så, nu gör även Vimsiga mamman ett försök med det här bloggandet som jag inte riktigt förstått mig på..
Blev så inspirerad av min goda msn vän's bloggande så tänkte, vad 17, hur svårt kan det vara att skriva en massa skit ;) Så här kommer väl finnas det mesta, men då mest mina funderingar och tankar..vardag osv osv..

Jag då, vimsiga mamman, är en 27 årig trebarnmamma som försöker få ordning på mitt liv. Mitt liv har varit en aning kaotiskt..är ju det fortfarande i viss grad, men det lär väl ni, som orkar läsa all den här dyngan, märka efter ett tag!
Det absolut bästa jag har är mina 3 goa barn, Ida, Daniel och William..dom är helmysiga!


Kommentarer
Postat av: LaMia

Tycker det ser lovande ut redan nu! :-) SKITkul att du har börjat blogga tycker jag! Känner på mig att jag kommer gilla denna ickeytliga blogg! :-)

KRAM min underbara vän!

2008-05-08 @ 12:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0