Vilken helg...

Japp..det har verkligen varit en underbar helg! Pingst och göttigt väder..
Var hos mamma och fick mumsig middag i lördags, sååå gott! Och jag slapp lyfta ett finger..TACK mamma!  Barnen fick stanna där över natt så vimsiga mamman fick komma ut lite, det var kul! Drack lite möe bara men tack vare en bra cykel och en väldigt GUL jacka så kom jag hem till slut :) Söndags var vi i Stadsparken med en kompis som jag inte umgåtts med på länge, det var riktigt mysigt, barnen lekte och solen sken! Kunde inte bli bättre...

Idag har jag tänkt på det där att "måbra" och började med att lämna barnen på skola och dagis och sen cykla till Friskis & svettis och träna lite på gymmet där, det var himla skönt att få börja veckan så!
Därefter gjorde jag en kanongod räksallad med en massa sting i..hämtade Will på dagis, bakade bröd och sen iväg på ju-jutsu träning med Ida & Daniel..fullt ös har det varit, men en helt ok dag!
Nu ska jag stupa i säng, nöjd och glad!

Kommentarer
Postat av: mamma

Du klarar så mycket,livet är inte alltid en fest men 17 så intressant.

Kram från stolta mamman

2008-05-14 @ 14:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0