Om det nu skulle va nån som ff kollat in här ibland..

Heeeeej!
Kan medge att jag inte är den bästa bloggaren i världen..finns ju vissa som inte gör annat en bloggar verkar det som, får väl kanske ta mig i kragen och skriva nåt inlägg ibland, nu har det ju bara varit SÅ sällan.
Kan ju alltid skylla på tidsbrist, allt går verkligen i ett känns det som!

Idag är min lilla Ida hemma och är sjuk, ont i huvudet och blek som ett lakan ungefär, inget kul, vi har precis mumsat i oss lite god lunch.
Dammsugaren står här och stirrar elakt på mig..får väl ta och sätta fart igen, puh..ingen rast ingen ro;)
Ha det bäst, dom få stackarna som råkar läsa här ibland..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0