Åh..nu är jag kär!

Ja, helt förälskad i min lilla nya vovve, hämtade hem Labrador-tiken igår.
Will och jag tog tåget, fick t om åka X2000, wow vad det var poppis!
Så nu har jag en svart flicka, Nikita, eller Nicki..snart 9 månader, underbar men MASSOR att jobba med.
Utomhus är hon just nu en mardröm men börjar redan bli bättre på bara några gånger med lite träning, så stor potential finns. Väldigt snabb att lära, det märks. Så japp, nu känns det otroligt bra.
Denna dam har vad jag förstått fått vara hemma väldigt mycket själv och omplacerades just p ga tidsbrist. Mental stimulering och motion verkar ha varit väldigt begränsad så hoppas kunna ändra på den saken !
Barnen har i princip bosatt sig på golvet jämte Nicki, hon är så underbar mot barnen, precis som en labbe ska va :)
Ska ta bilder på henne sen, har bara bilder från den tidigare ägaren och då va hon yngre..och en hel del mindre oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0