Åh..så tröttsamt!

Nä nu måste jag gnälla av mig en massa, ingen som läser här ändå ;)
Barnen slåss vädret är skit..och ja..allt känns bara jobbigt.
Vad är detta för sommarväder egentligen, man skulle ju ligga på stranden och äta jordgubbar ju!
Nu sitter man här och lyssnar på barn som bråkar, smäller i dörrar, har trååååkigt och bara allmänt hopplösa ;)
Pank är man oxå efter resandet så man kan liksom inte hitta på nån bra gratisaktivitet i detta väder heller.
Alla barnaktiviteter inomhus är så svinigt dyra! Som tur är åker Ida och Daniel iväg i helgen, hoppas dom blir lite aktiverade där..det behöver dom verkligen.
Will och jag ska bara mysa, han är min lilla mysgrabb, blir väl en sväng upp till mamma oxå kanske.
Jag vill inte vara här..vill vara i Alanya i solen istället, hos askim benim..det hade varit grejer det :) Saknar saknar...

Och andra sidan är jag glad över att ha varit iväg..men då var det ju kanonväder här..och när jag kommer hem blir vädret skit igen, varför är det alltid så??? Nä..behöver åka iväg igen!

Puss!!!

Kommentarer
Postat av: Bosse

Jodå,någon läser i alla fall... ;o) Din mor tipsade mig om din blogg, jättesnygg, faktiskt. Och ha det så skönt i Turkiet!

Kram // Bosse i Kumla med katter och allt.

2009-07-13 @ 22:06:47
URL: http://www.silvris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0