Hemma igen

Med ångest..vill ju inte åka hem, saknade ju barnen en massa såklart och ville att dom skulle vara med, men älskar allt med Turkiet. Vill inte åka tillbaks! Träffade ju en grabb där sist, som är så himla go och omtänksam och det var underbart att få spendera tid med honom. Synd bara att han var tvungen att jobba så mycket. Vi åkte runt hela Alanya på hans motorcykel, shit så dom kör där, galningar..men jag älskade det!

Fick uppleva en massa, mina dagar var fulla med pool, strand och shopping, kvällar och nätter fulla med uteliv.
Resturangbesök, fester med vänner, var på turkiskt bröllop, middag med hans familj..utflykt till Dim cay och en massa mer. Ja den veckan glömmer jag inte i första taget och nu har jag inget bättre för mig än att leta ny biljett dit.
Nästa gång tar jag nog med Will dit och passar på att åka när Ida och Daniel ska iväg på läger, hoppas mina planer går i lås, resan dit är dyr nu men vill så gärna åka igen i augusti, denna gång blir det utan hotell eftersom jag nu har vänner som har plats för oss. Kan inte tänka på nåt annat just nu..

Ikväll har Will och jag varit hos mamma och myst, stora barnen ville inte följa med så dom stannade hemma och spelade Wii och tittade på film. Dom verkade nöjda med det eftersom dom var lite trötta. Vi åt god middag hos mamsingen sen jordgubbar och efter det hade vi lite turkisk afton med raki, det var gott :)
Nu ska jag sova..natti natt!


Kommentarer
Postat av: mamma

Klart du ska åka igen! Man är ju bara ung en gång...sägs det. Jag lyssnar på turkisk musik och längtar till solen jag med. Hoppas planerna går i lås, kram mamma

2009-07-13 @ 22:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0