Mina tankar..

Nåt fruktansvärt har hänt, nåt som är så obeskrivligt grymt, fegt och fult. Kan inte beskriva med ord hur jag känner.
Emanuel, du blev bara 24 år, för att 3..jag vet inte vad jag ska kalla dom för,  enligt mig är dom inte ens värda att bli kallade människor, hur kunde dom göra detta mot dig. Hur kunde dom göra så mot din familj..
Vem har rätten att ta en annan människas liv..och just ditt liv..så orättvist!
Kommer ihåg Emanuel..minnen från när jag först träffade honom, han var bara en liten go grabb, en pajas som ville vara i centrum :) En riktigt go kille! Man kunde inte låta bli att skratta åt honom..han hade så mycket att säga..
Var länge länge sedan jag träffade honom, men ändå har han ett speciellt ställe i mitt hjärta, det har han alltid haft, just för att han var en så varm, mysig , mjuk  kille med en underbar sprudlande personlighet.
Kan inte förstå hur man kan göra honom något ont..
Emanuel, vila i frid, sov gott min vän..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0