yes yes yes!

Nu har jag nåt att se fram emot igen, det behövdes verkligen!

Den 5 augusti åker jag igen, tack snälla snälla mamma som hjälper mig med barnen så mycket.

Den här gången åker jag utan hotell eftersom det var totalt meningslöst förra gången,
Var bara där på förmiddagarna innan jag vandrade iväg till havet i min ensamhet.
 
Eftersom canim benim (Osman) jobbar till ca 19 varje kväll så bestod mina dagar av väntan, hade mycket tid för mig själv. Gillade inte att ligga vid poolen, pallade max en timme sen blev jag så rastlös.
Pool är bra när man har barnen med sig, annars föredrar jag havet. Får sån frihetskänsla vid havet, avkopplande, underbart. Så där lär jag vara mina 2 veckor som det blir nu i augusti, vid havet :)

Nu ska vi bo hos hans farbror och farbroderns fru. Det var där vi var mest förra gången, dom är verkligen supertrevliga och snälla så det blir inga problem. Åh, ska bli så häääärligt :)

Tyckte en vecka var lång tid från barnen, saknade dom en massa massa, nu är det dubbelt så lång tid..shit undrar hur jag ska palla det. Som tur är vet jag att dom har det bäst hos mormor, hade tänkt haft med William till Alanya, men nu hittade jag en biljett , eller mamma hittade en biljett, som det bara fanns en kvar av.

Den går härifrån Jönköping, så ska bli skönt att åka direkt, innan har jag åkt från Göteborg och det är riktigt omständigt. Speciellt om man som jag inte har körkort..och man kommer hem mitt i natten.

William förresten, han blev glad över att få vara hos mormor istället för att åka iväg till Turkiet, haha..

Näpp, nu ska jag städa..på med en massa bra musik på högst volym!   Ha det!


Min askim o jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0