Skriver här istället för matteplugg..

Ja just så är det, har ingen chans att koncentrera mig på matten idag, bara att ge upp..typ.
Barnen har studiedag och Daniel passar på att vara sådär lagom sjuk, tillräckligt sjuk för att inte få gå ut, han hade feber igår, ändå tillräckligt frisk för att vara riktigt retlig. Han tycker att jag är mest dum och elak, jaha, whats new?

Igår träffade Will och jag hans stödis igen, vi var i stadsparken och Will hade det kanonmysigt. Det verkar bli jättebra och under dagen på söndag ska Will få vara med dom alldeles själv. 

Ska ta och slå en pling till min barnmorska snart, har haft konstigt ont i magen flera ggr, ungefär som mensvärk, senast igår, inget jag känner igen sen tidigare. Blir ju orolig så bäst att kolla upp. Är föresten i v. 18 nu, det går ganska fort tycker jag och ingen idé att försöka dölja magen längre :) Bebisen härjar och sparkar för fullt varje dag. Den 29:de är det ultraljud, är ju helt underbart att få se det lilla livet igen!

Sist var i v. 13, då det gjordes KUB-test. Fick ett kanon resultat på det, så det var en otrolig lättnad. KUB-test är första gången för mig och erbjuds tydligen alla gravida här i Jönköping. Man får ta ett blodprov och sen mäter dom nackspalten på bebisen via ultraljud och där får man då ett resultat av sanolikheten på att få ett barn med Downs syndrom.

Ska försöka komma iväg till IKEA en stund och köpa persienner till köket, håller på att förgås när solen ligger på där. Fråga är bara om jag lyckas få upp dom också. Skruva kan jag göra om det gäller att skruva ihop IKEA möbler osv, men att sätta fast saker i tak och väggar är jag inte nåt vidare på.
Näpp, in i duschen ska jag, BYE!

Kommentarer
Postat av: mamma

Saknar dig lilla gumman, men tiden går ju, snart hos er igen. Sköt om dig o barnen, Kramar i massor

2010-04-21 @ 09:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0