Lite bilder..



Ja, tänkte att nu när jag fått tillbaks min dator från elgiganten så kan jag ju lägga upp lite bilder, finns lite gott och blandat att se..men vet inte om det funkar med uppladningen..




Gullegosingarna när vi firade HV's SM-guld, kallt och regningt var det, inte konstigt att grabbarna blev sjuka dagen efter detta. Ida var ju inte kry hon heller, ändå fick jag inte henne att knäppa jackan, hon ville ju visa sin fina tröja! Innan denna bild är tagen så satt vi och käkade på Subway, Mcdonalds var ju bara att glömma för där var halva Jönköping. Men iallafall, där satt vi och åt i godan ro och vad ser vi då utanfö fönstret om inte...



Guldgossarna som åker förbi med sina tjusiga guldhjälmar!

Skickar med en magbild också, ska uppdatera senare, är ju nu i vecka 20 och fattar hur magen kan växa så mycket på 2 veckor!!!


Bebismagen i vecka 18, dålig bild men iallafall.
Japp får va allt just nu, ska fixa frukost till sjuklingen som igår fick börja med antibiotika. Han sussade länge i mammas sköna säng..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0